|
Kategorie |
|
|
1 x | Bocianowska Elżbieta, Olchy | 1 x | Wiszniewska-Domańska Joanna, Geometra | 1 x | Francja, M. Merian | 2 x | Gazeta Antykwaryczna (nr 4/2002) | 1 x | Górska-Nowak Tatiana, Różyczki | 1 x | Kwaśny Adam, Trawy z ptakiem | 1 x | Nowak Jerzy, Silencio | 1 x | Pollesch Konrad, Okno | 1 x | Figurka-Dzieci z koszem, Rudolstadt-Volkstedt [207-74] | 1 x | Cochin Nicolas, Bitwa pod Żarnowem | 1 x | Rudzka-Habisiak Jolanta, Passo, auri | 1 x | Dzban neorokokowy do wina [187-88] | 1 x | Woźniak Piotr, Ogmios | 1 x | Durski Teodor, Z cyklu Portrety Na Ostatnią Chwilę „Teraz | 1 x | Kunikowska-Mikulska Marta, Wiatr | 1 x | Patera dekoracyjna, Ilmenau [199-122] | 1 x | Olejnik Gabriela, Portrety domów | 1 x | Sztuka.pl (nr 5-6/2010) | 1 x | Łyżeczka do herbaty, Knauer | 1 x | Górska-Nowak Tatiana, Tarnina | 1 x | Żyrandol art déco [196-114] | 1 x | Bocianowska Elżbieta, Brzezina I | 1 x | Chorembalski Wawrzyniec, Pejzaż warszawski | 1 x | Nowicka Adriana, Kochankowie II | 1 x | Durski Teodor, Ocean czasu | 1 x | Jaszczak Marcin, Akt 2 | 1 x | Suchanek Antoni, Wnętrze kotłowni | 1 x | Nowak Jerzy, Akt z różą | 1 x | Patera ażurowa, Plewkiewicz | 1 x | Kowalczyk Aneta, Formowanie | 1 x | Surmacz Magdalena, Siedząca | 1 x | Jaszczak Marcin, Portret Andrzeja Pluty | 1 x | Żurkowska-Pełka Marzena, Bez tytułu 4 | 1 x | Gerydon neoempirowy | 1 x | Wieczorek Krzysztof, Ósma piramida | 1 x | Aninowska Joanna, Pętelka | 1 x | Kunka-Kawełczyk Anna, Żądłowice III | 1 x | Durski Teodor, F | 1 x | Najdenow Ewa, System VI | 1 x | Basiul Marek, Dla pana S.F. | 1 x | Jaszczak Marcin, Gen. Błasik | 1 x | Kurowski Witek, Mewa | 1 x | Olejnik Gabriela, Bez tytułu 7 | 1 x | Kraak Woody, Przenikliwość | 1 x | Piekarski Wojciech, Pejzaż wiosenny 1 | 1 x | Jaszczak Marcin, Lukrecja | 1 x | Bartczak Andrzej M., Antypody (most) | 1 x | Rusiecka Małgorzata, Pycha | 1 x | Karwowska Magda, Miasto 102 | 1 x | Suchanek Antoni, Miasto kominów | 1 x | Rudzka-Habisiak Jolanta, Kalejdoskop | 1 x | Najdenow Ewa, System IV | 1 x | Deetz, Martwa natura | 1 x | Patera, Wilkens [201-81] |
|
|
93.962,00zł |
|
|
|
Internetowa Galeria Młodych » Paulina Zalewska |
Paulina Zalewska(ur. 1981, Łódź) ukończyła łódzką Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego na Wydziale Grafiki i Malarstwa. Dyplom uzyskała w 2008 roku w Pracowni Grafiki Warsztatowej prof. Krzysztofa Wawrzyniaka. Aneks do dyplomu wykonała pod kierunkiem prof. Ryszarda Hungera w Pracowni Malarstwa. W 2006 r. uczestniczyła w warsztatach graficznych w Centrum Grafiki Artystycznej KAUS w Urbino we Włoszech, gdzie rok później przyznano jej miesięczne stypendium.
Uczestniczyła w wystawach zbiorowych: „Drugi Niezależny Salon Łódzkich Młodych Twórców”;, Centralne Muzeum Włókiennictwa, Galeria Urzędu Miasta Łodzi (2015); „ELart", Muzeum Miasta Łodzi (2014); „Pierwszy Niezależny Salon Łódzkich Młodych Twórców”;, Wytwórnia, Łódź (2014); "Filmowe Inspiracje", Muzeum Kinematografii w Łodzi (2014); "Elanie - ze zbiorów Rodziny Majdas", Galeria Urzędu Miasta Łodzi (2014); "Gorące kasztany", Galeria Stowarzyszenia Twórców Kultury i Sztuki Kamienica 56, Łódź (2012); XXIV Międzynarodowe Biennale Małej Formy Graficznej i Exlibrisu, Ostrów Wielkopolski - nominacja do nagrody (2011); ASP rocznik 2008 - najlepsze dyplomy, Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (2009); Urbino - miasto grafiki, Ośrodek Propagandy Sztuki, Łódź (2008); Grafika studentów i pedagogów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi z lat 2003 – 2008, ASP Katowice (2008); Urbino z wiszącego ogrodu, Galeria Bałucka, Łódź (2007).
O swojej działalności artystycznej mówi: "Poprzez twórczość kontynuuję moje dociekania i fascynacje z okresu studiów o postrzeganiu świata realnego, otaczającego nas w korelacji z wyobraźnią i marzeniami sennymi. Świadomie używając archetypicznych przedstawień staram się budować "pierwsze" emocje odbiorcy, jednak to użycie koloru jest czynnikiem dominującym. Gra kolorów w zestawieniu z wyrazistością, ale i surrealizmem kompozycji ma fascynować. W moich pracach staram się łączyć realizm przedstawienia, surrealizm kompozycji oraz kolor będący "czystą formą" mojej wyobraźni. Prostota przedstawienia w zestawieniu z nadrealną kompozycją na granicy jawy i snu oraz wyrazista kolorystyka mają "wciągnąć" widza w inny świat, świat "równoległy". |
|
|
|
Wyświetlono rekordy od 1 do 1 (z 1 znalezionych) |
Stron: 1 |
|
|